Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home3/thpydtnq/public_html/wp-content/plugins/gravityforms-master/common.php on line 1276

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home3/thpydtnq/public_html/wp-content/plugins/gravityforms-master/common.php on line 1313

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home3/thpydtnq/public_html/wp-content/plugins/gravityforms-master/common.php on line 1317

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home3/thpydtnq/public_html/wp-content/plugins/gravityforms-master/common.php on line 1345

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home3/thpydtnq/public_html/wp-content/plugins/gravityforms-master/common.php on line 3505

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home3/thpydtnq/public_html/wp-content/plugins/gravityforms-master/common.php on line 3512

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home3/thpydtnq/public_html/wp-content/plugins/gravityforms-master/common.php on line 3525
تولید دستگاه یو وی پرورش ماهی با کیفیت عالی - فارود صنعت

شرکت فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

تولید دستگاه یو وی پرورش ماهی با کیفیت عالی

آنچه در این مقاله میخوانید...

ساخت دستگاه گند زدای آب مزارع پرورش ماهیارزیابی کارایی اشعه UV در صنعت آبزی پروریخرید دستگاه ضد عفونی کننده UV استخریقیمت روز دستگاه یو وی پرورش ماهی در بازار

دستگاه یو وی پرورش ماهی که برای تصفیه کردن و گندزدایی آب ساخته شده دارای شبکه لامپ های قدرتمند uv می باشد که بدون تغییر دادن خاصیت آب، آن را ضدعفونی می کند. تولید دستگاه یو وی پرورش ماهی با کیفیت بالا در ساخت، از اهداف کارخانه ها و شرکت های سازنده آن می باشد.

تولید دستگاه یو وی پرورش ماهی با کیفیت عالی

ساخت دستگاه گند زدای آب مزارع پرورش ماهی

ساخت دستگاه یو وی در مزارع پرورش ماهی برای میگو تازه بوشهر  حذف انواع باکتری ها و ویروس ها از آب و برای جلوگیری از بیماری های مختلف در ماهی ها و کمک به حفظ جان موجودات زنده در آب طراحی شده است.

ساخت این دستگاه در دو نوع طراحی شده است. یک نوع آن به گونه ای است که آب در مجاورت لامپ ها و اشعه ماورا بنفش قرار گرفته، تا آلودگی ها و میکروب ها در اثر مجاورت با این لامپ ها از بین برود. نوع دیگر آن است که آب در مسیر لامپ هایuv قرار می گیرد و هنگام عبور از آن تمام ویروس ها و میکروب ها از بین می رود.

در کنار این دستگاه، بیوفیلتر پرورش ماهی نیز ساخته شده و به بازار پخش و توزیع شده است که نقش این بیوفیلتر جمع آوری حجم زیادی از مواد غذایی ریخته شده در آب می باشد و نسبت به آن فیلتر انتخاب می شود و هر چند وقت یک بار باید این فیلتر ها باز شوند و به خوبی شسته شوند.

ارزیابی کارایی اشعه UV در صنعت آبزی پروری

ارزیابی کارایی اشعه UV در صنعت آبزی پروری امروزه برای میگو تازه در بازار  ضدعفونی کردن آب از اشعه ماورابنفش استفاده می کنند این روش یک روش موثر و کارآمد و با ارزش شناخته شده است و در بسیاری از صنایع دارویی و غذایی و غیره از آن استفاده می شود.

از اینرو متخصصین، با کسب تجربه و دانش روز و با ارزیابی های انجام شده از کارایی اشعهUV در صنعت آبزی پروری به این نتیجه رسیده اند که اشعه ماورابنفش، خاصیت ضدعفونی کنندگی بالایی دارد و از تکثیر موجودات زنده در آب جلوگیری می کند.

بنابراین دستگاه های حاوی لامپ های اشعه یو وی برای از بین بردن قارچ ها و میکروب ها در آب های پرورش ماهی و استخرها ساخته شده و روانه بازار شده است.

دستگاه اشعه uv قابلیت نصب آسان و راحت داشته و بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان پرورش ماهی قرار گرفته است.

خرید دستگاه ضد عفونی کننده UV استخری

خرید دستگاه ضد عفونی کننده UV استخری بسیاری از استخرها در هتل ها و ویلاها و باشگاه ها و آب درمانی های آب سرد و گرم برای استفاده دوباره از آب و جلوگیری از هدررفت آب و برای رعایت بهداشت سلامت در افراد، به خرید دستگاه ضدعفونی کننده UV پرداخته اند تا از ازدیاد آلودگی ها و بیماری ها جلوگیری شود.

در سایت های فروش تجهیزات ضدعفونی کننده آب می توان انواع مختلف این دستگاه را مشاهده کرد و سفارش داد.

دستگاه یو وی استخر و جکوزی که جایگزین کلر شده است به میزان قابل توجهی آلودگی ها و میکروب های موجود در آب را از بین می برد. مشخصات فنی و تصاویر و لیست قیمت انواع آن در مارکت های آنلاین در اینترنت برای خریداران در داخل کشور آورده شده است.

قیمت روز دستگاه یو وی پرورش ماهی در بازار

قیمت روز دستگاه یو وی پرورش ماهی در بازارقیمت دستگاه یو وی پرورش ماهی در بازار بسته به نوع آن و سایز و کیفیت و نوع برند، قیمت های متفاوتی دارد و اگر سری به بازار زده باشید انواع مختلف آن را با لیست قیمت آن می توانید مشاهده کنید.

سایت های فروش لوازم و تجهیزات پرورش ماهی نیز انواع دستگاه یو وی را به فروش می رسانند که در برندهای مختلف، قیمت های مختلفی دارند.

قیمت روز این دستگاه از طرف نمایندگان شرکت ها در اختیار فروشندگان و خریداران قرار می گیرد. این قیمت ها ثابت نیستند و هر چند ساعت یک بار به روز رسانی می شوند.

خریدار دستگاه یو وی باید پس از مطالعه و کسب اطلاعات لازم در این زمینه و بررسی های مشخصات فنی آن و با برآورد کردن قیمت، مناسب ترین قیمت را یافته سپس اقدام به ثبت سفارش کند.

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

کارشناس فروش: سامان اسفندیار

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09119112801

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Faroodsanat@yahoo.com

شرکت فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید