Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home3/thpydtnq/public_html/wp-content/plugins/gravityforms-master/common.php on line 1276

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home3/thpydtnq/public_html/wp-content/plugins/gravityforms-master/common.php on line 1313

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home3/thpydtnq/public_html/wp-content/plugins/gravityforms-master/common.php on line 1317

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home3/thpydtnq/public_html/wp-content/plugins/gravityforms-master/common.php on line 1345

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home3/thpydtnq/public_html/wp-content/plugins/gravityforms-master/common.php on line 3505

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home3/thpydtnq/public_html/wp-content/plugins/gravityforms-master/common.php on line 3512

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home3/thpydtnq/public_html/wp-content/plugins/gravityforms-master/common.php on line 3525
قیمت خرید انواع تجهیزات پرورش ماهی - فارود صنعت

شرکت فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

قیمت خرید انواع تجهیزات پرورش ماهی

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع هواده اسپلش و تجهیزات پروش ماهی و میگومزیت دستگاه غذاده اتوماتیک چیست؟با توجه به نوع استخر و شکل هندسی آن بهتر است از چه نوع هواده ای استفاده کنیم؟مشکل کم آبی در صنعت پرورش آبزیان را چگونه میتوان حل کرد؟ساچوک چیست و چه کاربردی دارد؟
انواع تجهیزات پرورش ماهی

آیا از قیمت خرید انواع تجهیزات پرورش ماهی در بازار با خبر هستید؟ چه مقدار نسبت به کار و عملکرد تجهیزات پرورش ماهی مطلع هستید؟

انواع هواده اسپلش و تجهیزات پروش ماهی و میگو

    1. دستگاه غذاده اتوماتیک
    2. دستگاه هواده اسپلش تکفاز
    3. دستگاه هواده اسپلش سه فاز
    4. دستگاه درام فیلتر
    5. تور ساچوک

خرید و فروش انواع تجهیزات پرورش ماهی و میگو از طریق سایت آبزی پرور امکان پذیر بوده و شما میتوانید جهت خرید و فروش انواع تجهیزات پرورش ماهی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مزیت دستگاه غذاده اتوماتیک چیست؟

امروزه استفاده از انواع تجهیزات پرورش ماهی نقش بسزایی در این صنعت دارد.
در سالهای قبل بخشی از این فعالیتها را نیروی انسانی در مزارع پرورش ماهی و میگو بر عهده داشت.
غذا دادن به ماهی باید توسط کارگر انجام میگرفت که این امر هم مستلزم هزینه بیشتر برای استخدام کارگر بود و هم خطای انسانی در مزارع به بخشی از کار لطمه وارد میکرد.
تجهیزات کمک زیادی در امر پرورش آبزیان به پرورش دهنده میکند که یکی از این تجهیزات کاربردی دستگاه غذاده اتوماتیک میباشد.

انواع تجهیزات پرورش ماهی

با توجه به نوع استخر و شکل هندسی آن بهتر است از چه نوع هواده ای استفاده کنیم؟

بسیاری از انواع تجهیزات پرورش ماهی که در صنعت آبزی پروری در حال استفاده است که میتوان به دستگاه های هواده پرورش ماهی اشاره کرد. هواده ها نقش مهمی را در مزارع پرورش ماهی و میگو ایفا میکنند.
در سالهای قبل عموما پرورش دهندگان به دلیل کمبود امکانات و تجهیزات مرتبط با توجه به ظرفیت استخر تعداد محدودی بچه ماهی در استخر رهاسازی میکردند تا بتوانند با تلفات کمتر به سود برسند.
اما امروزه با وجود امکانات مخصوص پرورش ماهی، پرورش دهندگان ماهی این توانایی را دارند چندین برابر ظرفیت استخر ماهی پرورش دهند.
یکی از این دستگاه های هواده که به آن اشاره خواهیم کرد دستگاه هواده اسپلش یا همان پمپ هواده عمودی میباشد.

انواع تجهیزات پرورش ماهی

مشکل کم آبی در صنعت پرورش آبزیان را چگونه میتوان حل کرد؟

آب یکی از فاکتورهای مهم در این صنعت میباشد متخصصین و مهندسین فعال در حوزه آبزیان با توجه به مشکلات پیش بینی شده در زمینه کم آبی دست بکار شده و تجهیزات خاصی را طراحی و ساخته اند تا پرورش دهندگان بتواند از آبهای استفاده شده بصورت مجدد و برگشتی استفاده کنند. یکی از انواع تجهیزات پرورش ماهی که بصورت مختصر از آن گفته شد دستگاه درام فیلتر نام دارد. دستگاه درام فیلتر رسوبات و دفعیات ماهی که بصورت ذرات معلق در آب هستند را گرفته و آب استخر را برای استفاده مجدد آماده میکند.

انواع تجهیزات پرورش ماهی

ساچوک چیست و چه کاربردی دارد؟

در مزارع پرورش ماهی از زمانی که بچه ماهی در آن رهاساری میشود تا زمان برداشت آن برای نمونه برداری و مشخص کردن میانگین وزن ماهیان باید هر ماه تعدادی از آنها را گرفته و اقدامات مربوطه را انجام داد.
معمولا هیچ استخر پرورش ماهی بدون تلفات نیست و طبیعتا ماهی های تلف شده در سریع ترین زمان باید از استخر خارج شوند تا موجب انتقال بیماری به بقیه ماهیان نشوند.
یکی از بهترین و مناسب ترین انواع تجهیزات پرورش ماهی برای نمونه برداری و تخلیه ماهیان تلف شده ساچوک میباشد. ساچوک دارای دسته بلندی است که به یک دایره یا نیم دایره متصل است که دارای تور مخصوص برای گرفتن ماهی است. تور ساچوک باید از جنسی باشد که به ماهی در هنگام نمونه برداری آسیب نرساند.

انواع تجهیزات پرورش ماهی
منبع: www.abziparvar.ir

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

کارشناس فروش: سامان اسفندیار

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09119112801

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Faroodsanat@yahoo.com

شرکت فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید